|
Dane kontaktowe:
- koncesje (promesy) na wytwarzanie energii elektrycznej - tel.: 81 476 22 12, 81 476 22 11, 81 476 17 05, 81 476 22 05, 81 476 22 10
- koncesje (promesy) na obrót i dystrybucję energii elektrycznej - tel.: 81 476 22 11, 81 476 17 05
- koncesje (promesy) na wytwarzanie, przesył i dystrybucję ciepła - tel.: 81 476 22 05, 81 476 22 10, 81 476 22 11, 81 476 22 12, 81 476 17 05
- koncesje na obrót paliwami ciekłymi - tel.: 81 476 22 06, 81 476 22 13
- taryfy w zakresie ciepła - tel.: 81 476 22 05, 81 476 22 10, 81 476 22 11, 81 476 22 12, 81 476 17 05
- taryfy w zakresie energii elektrycznej/paliw gazowych - tel.: 81 476 22 11, 81 476 17 05
- informacje związane z wpisem do RMIOZE - tel.: 81 476 17 05, 81 476 22 12, 81 476 22 11
- spory i skargi* na działanie przedsiębiorstw energetycznych - tel.: 81 476 22 07, 81 476 22 04, 81 476 22 09
- informacje dla odbiorców ciepła - tel.: 81 476 22 10, 81 476 22 11
- informacje dla odbiorców energii elektrycznej/gazu - tel.: 81 476 22 04, 81 476 22 07, 81 476 22 09
- sprawy związane z infrastrukturą paliw ciekłych - tel.: 81 476 22 06, 81 476 22 13
- kary pieniężne - tel.: 81 476 22 04, 81 476 22 07, 81 476 22 09
- przyłączenia do sieci (w tym odmowy), zmiana mocy przyłączeniowej - tel.: 81 476 22 04, 81 476 22 07, 81 476 22 09
- wstrzymanie dostaw energii elektrycznej/paliw gazowych - tel.: 81 476 22 04, 81 476 22 07, 81 476 22 09
* W tym skargi:
- prosumentów dot. przyłączenia do sieci
- prosumentów dot. rozliczeń (fakturowanie)
- odbiorców, w tym prosumentów dot. jakości obsługi w tym: brak lub nieterminowe udzielanie odpowiedzi na wnioski i reklamacje
- odbiorców dot. rozliczeń, w tym rozliczeń związanych z nieprawidłową pracą licznika
- odbiorców dot. problemów ze zmianą grupy taryfowej
|