|
Dane kontaktowe:
- taryfy i koncesje (promesy) na ciepło - tel.: 61 670 53 11, 61 670 53 12, 61 670 53 13
- taryfy i koncesje (promesy) na energię elektryczną - tel.: 61 670 53 08, 61 670 53 04, 61 670 53 15, 61 670 53 06
- taryfy i koncesje (promesy) na paliwa gazowe - tel.: 61 670 53 08
- koncesje na paliwa ciekłe - tel.: 61 670 53 10, 61 670 53 07, 61 670 53 09, 61 670 53 14
- spory i skargi* na działanie przedsiębiorstw energetycznych - tel.: 61 670 53 05, 61 670 53 06, 61 670 53 14, 61 670 53 15
- informacje dla odbiorców energii elektrycznej: - tel.: 61 670 53 05, 61 670 53 06, 61 670 53 15, paliw gazowych: - tel.: 61 670 53 05, 61 670 53 15, ciepła: 61 670 53 11, 61 670 53 12, 61 670 53 13, 61 670 53 14
- sprawy związane z infrastrukturą paliw ciekłych - tel.: 61 670 53 07, 61 670 53 10
- informacje związane z wpisem do RMIOZE - tel.: 61 670 53 04, 61 670 53 06
- kary pieniężne - tel.: 61 670 53 05, 61 670 53 07, 61 670 53 10, 61 670 53 14
- przyłączenia do sieci (w tym odmowy), zmiana mocy przyłączeniowej - tel.: 61 670 53 05, 61 670 53 06, 61 670 53 15
- wstrzymanie dostaw energii elektrycznej: - tel.: 61 61 670 53 05, 61 670 53 06, 61 670 53 15, paliw gazowych: 61 670 53 05, 61 670 53 14, 61 670 53 15, ciepła: 61 670 53 14
* W tym skargi:
- prosumentów dot. przyłączenia do sieci
- prosumentów dot. rozliczeń (fakturowanie)
- odbiorców, w tym prosumentów dot. jakości obsługi w tym: brak lub nieterminowe udzielanie odpowiedzi na wnioski i reklamacje
- odbiorców dot. rozliczeń, w tym rozliczeń związanych z nieprawidłową pracą licznika
- odbiorców dot. problemów ze zmianą grupy taryfowej
|