Up
 
 

Uwolnij swoją energię! Chroń środowisko!

Gospodarstwa domowe świadomym i aktywnym podmiotem rynku energetycznego w Polsce

Rozpoczęła się kolejna kampania Urzędu Regulacji Energetyki skierowana do odbiorców energii w gospodarstwach domowych. Celem kampanii jest informowanie o przysługujących odbiorcom prawach i korzyściach, jakie konsument może osiągnąć będąc świadomym i aktywnym uczestnikiem rynku energii.

Leitmotif kampanii nawiązuje do celów Regulatora - promowania efektywności energetycznej, inteligentnych technologii w energetyce oraz ochrony środowiska.

Pierwszą emisję spotu z heroicznym Ojcem, który z pełnym poświęceniem i niemałym wysiłkiem fizycznym zapewnia dzieciom dobrą zabawę oraz bohaterskim Panem Stefanem, który po krótkiej, choć zdecydowanej perswazji Małżonki, przyjmuje do wiadomości, że przyszłość energetyki to inteligentne sieci elektroenergetyczne i aktywne poszukiwanie ofert sprzedaży energii elektrycznej - mieliśmy okazję oglądać w niedzielę, 17 czerwca.

Bogaty w wyraziste postaci i zwroty akcji - 30 sekundowy spot zachęca odbiorców energii do większej aktywności i przygotowuje do technologicznej zmiany.

Oglądaj Stefana do końca czerwca

Emisja 30-sekundowych spotów promujących racjonalne użytkowanie energii elektrycznej - dla dobra środowiska i budżetu domowego - z elementami promocji systemu smart metering rozpoczęła się w niedzielę, 17 czerwca i potrwa do końca miesiąca. Spoty będą emitowane w Programie 1 i 2 Telewizji Polskiej oraz TVP Info oraz TVP HD. Część spotów zostanie wyemitowanych tuż przed spotkaniami rozgrywek piłkarskich w trakcie mistrzostw Europy.

Kampania reklamowa stanowi element „Kampanii edukacyjno-informacyjnej promującej efektywne i oszczędne gospodarowanie energią z pożytkiem dla środowiska naturalnego oraz budżetów domowych” i jest finansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

A A+ A++
Drukuj PDF Powiadom
Data publikacji : 18.06.2012