Up
 
 

Odbiorca na fali. Kampania radiowa URE

Od poniedziałku słuchacze „Trójki”, Programu I i IV Polskiego Radia słyszą reklamę zachęcającą do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

Reklamowy spot radiowy przygotowany przez URE, zostanie wyemitowany - aż 240 razy - do 29 marca 2011 roku, w porze największej słuchalności poszczególnych programów.

Wiosenna kampania reklamowa URE, finansowana jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego przyznanych na realizację projektu „Aktywizacja strony popytowej rynku energii - promocja praw odbiorców energii elektrycznej i gazu, wynikających z acquis communautaire”. Warto przypomnieć, że w 2010 roku Urząd Regulacji Energetyki prowadził ogólnopolską kampanią społeczną - „I Ty możesz zmienić sprzedawcę prądu”.

Początek kampanii radiowej URE towarzyszy obchodom Światowego Dnia Praw Konsumenta, obchodzonego na całym świecie w dniu 15 marca 2011 r.

Kliknij i posłuchaj

Zainstaluj wtyczkę FLash'a aby zobaczyć odtwarzacz.
A A+ A++
Drukuj PDF Powiadom
Data publikacji : 15.03.2011