Up
 
 

Billboardy - reaktywacja. Kampania społeczna „Masz wybór”

500 plakatów wielkoformatowych - billboardów, zachęca odbiorców energii elektrycznej do zmiany sprzedawcy prądu.

Rozpoczęła się druga, billboardowa odsłona kampanii informacyjnej Urzędu Regulacji Energetyki - „Masz wybór”. Plakaty z informacjami o zmianie sprzedawcy będą eksponowane do końca miesiąca w wielu polskich miastach.

W piątek 16 września na ulicach polskich miast pojawiło 500 billboardów z logo Urzędu Regulacji Energetyki. Już w lipcu 2010 roku, podczas pierwszej odsłony kampanii, oglądaliśmy plakaty z wizualizacją hasła „Prąd to też towar”. O prawach do zmiany sprzedawcy informowały wesołe, bakłażanowe „puszki z prądem 220 V”. Teraz głównym bohaterem przekazu jest sam odbiorca.

Na każdym z plakatów można znaleźć adres strony kampanii www.maszwybor.ure.gov.pl. Strona www URE adresowana do odbiorców energii wystartowała w pierwszych dniach kampanii - 1 lipca 2010 roku. Do dziś odwiedziły ją tysiące konsumentów zainteresowanych możliwością zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Na stronie www znajdują się szczegółowe i przyjazne dla odbiorcy informacje dotyczące kolejnych kroków do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

Jedynka, Trójka, RMF
Oglądalność strony URE wzmocniła reklama radiowa emitowana m.in. w Programie III i I Polskiego Radia oraz na antenie radia RMF FM.

Wyniki monitorowania wejść na stronę kampanii www.maszwybor.ure.gov.pl pokazują wyraźny wzrost liczby odwiedzin po kolejnych emisjach spotów radiowych.

***

Kampania edukacyjna „Masz wybór”, współfinansowana ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego ma przygotować odbiorców do korzystania z jednego z podstawowych przysługujących im praw - prawa do wyboru sprzedawcy energii elektrycznej.

A A+ A++
Drukuj PDF Powiadom
Data publikacji : 21.09.2010