Ciepło
-
Co to jest „grupa taryfowa” w taryfie dla ciepła i czy można ją zmienić?
-
Co to jest „grupa przyłączeniowa” do sieci ciepłowniczej?
-
Jak reklamować rozliczenia i kiedy mogę żądać bonifikaty?
-
Co oznaczają różne rodzaje opłat na moim rachunku?
-
Jak przebiega proces zatwierdzania przez Prezesa URE taryf?
-
Czy można samodzielnie przeprowadzić modernizację instalacji grzewczej w swoim mieszkaniu?
-
Jaka jest różnica między licznikiem ciepła a podzielnikiem kosztów kupionego ciepła?
-
Co to jest nielegalny pobór i co można zrobić w przypadku ujawnienia nielegalnego poboru ciepła?
-
Jakie spory rozstrzyga Prezes URE i w jaki sposób?
-
Przedsiębiorstwo odmówiło mi przyłączenia do sieci ciepłowniczej. Co zrobić?
-
Jak w przypadku uszkodzenia licznika można ustalić wysokość opłat za dostarczone ciepło?
-
Co to jest zamówiona moc cieplna? Możliwość zmiany zamówionej mocy cieplnej. Przekroczenie zamówionej mocy cieplnej.
-
Gdzie znajduje się miejsce rozgraniczenia własności sieci przedsiębiorstwa ciepłowniczego i instalacji podmiotu przyłączanego do sieci cieplnej?
-
Sąd Arbitrażowy ds. Energetyki przy Izbie Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii w Warszawie
-
Jak koszty ciepła rozliczają komunalne zakłady gospodarki mieszkaniowej?
-
Jak rozliczane są koszty ciepła w spółdzielni mieszkaniowej
-
Jak rozliczane są koszty ciepła we wspólnocie mieszkaniowej
-
Kiedy przedsiębiorstwo energetyczne może wstrzymać dostarczanie paliw gazowych, energii elektrycznej lub ciepła?
-
Jakie obowiązki i uprawnienia ma odbiorca podczas przeprowadzania kontroli przez przedsiębiorstwa energetyczne ?
-
Kto jest odbiorcą ciepła ?
-
Czy za przerwy w dostawach ciepła także należą się bonifikaty?